Stor interesse for konservativ ministerturné

Onsdag aften samledes over 100 lokale borgere på Taastrup Teater, hvor de konservative medlemmer havde mulighed for at møde ministrene samt høre mere om grundlaget for at indgå i regeringen.

”Regeringens arbejde er i fuld sving, og vi har allerede taget hul på det vigtige arbejde med at gøre Danmark både tryggere og bedre for danskerne. Vi skal sammen sikre, at danskerne har de bedste muligheder og forudsætninger for at kunne skabe det liv, som de ønsker”, fortæller partiformand og justitsminister Søren Pape Poulsen og fortsætter;

”men en regering skal ikke kun holde sig til Christiansborg eller Slotsholmen, og derfor tager det konservative ministerhold nu ud og møder vores bagland og for at få indspark fra danskerne til, hvordan vi sammen kan skabe et Danmark som vi alle kan være stolte af”.

Det Konservative Folkeparti indgik for nyligt i en regering sammen med Venstre og Liberal Alliance, og i den forbindelse har de tre nye konservative ministre – justitsminister Søren Pape Poulsen, erhvervsminister Brian Mikkelsen og børne- og socialminister Mai Mercado – skudt en turné i gang for at komme rundt i landet og møde borgerne.

Den konservative ministerturné har tidligere besøgt både Kolding og Taastrup og afslutter turnéen i Viborg, hvor mange af partiets medlemmer står klar til at modtage de tre ministre.