Stærkt kandidathold på Frederiksberg

Pressemeddelelse fra Frederiksberg Konservative, 4. april 2017

Frederiksberg Konservative har netop præsenteret sin liste til kommunalvalget. Udover borgmester Jørgen Glenthøj, og de otte byrådsmedlemmer byder listen bl.a. på et come-back i politik for Helle Sjelle og Stig Elling. Herudover opstiller Peter Lund Madsen for første gang til kommunalvalget. Også den (nu tidligere) radikale viceborgmester Morten Jung skifter til byens parti.

I over 100 år har Frederiksberg Konservative været Frederiksbergs største parti, og den position vil de holde fast i. Derfor har Frederiksberg Konservative den 4. april præsenteret sin kandidatliste, med i alt 27 kandidater, med borgmester Jørgen Glenthøj som spidskandidat.

Formand for kandidatudvalget Claus Wagenblast-Franck udtaler i denne forbindelse:

”Vi går til valg på både at fastholde og videreudvikle det Frederiksberg, vi alle sammen holder af. Når Frederiksberg i dag er et af landets bedste steder at bo, så er det ikke kommet af sig selv. Derfor er jeg også glad for at så mange dygtige mennesker ønsker at være med at videreudvikle Frederiksberg.”

“Vores liste består både af velkendte navne men også flere nye. Den store interesse for at stille op for Frederiksberg Konservative er et godt tegne på bred opbakning til den linje, som borgmester Jørgen Glenthøj og den konservative gruppe på rådhuset står for. Med hele 27 konservative kandidater er ambitionerne høje, og alle Frederiksberg-borgere skal dermed også kunne se sig selv repræsenteret på den konservative liste. Frederiksberg Konservative rækker hånden ud til hele Frederiksberg herunder også til fortsat bredt politisk samarbejde, så vi i fællesskab kan fortsætte det gode arbejde for Frederiksbergsborgerne, og dermed fastholde og udvikle Frederiksberg som hovedstadens populære by”.

Spørgsmål kan rettes til frederiksberg@konservative.dk eller tlf. 40 89 95 65, Claus Wagenblast-Franck.

Frederiksbergs kandidathold 2017

25. Per Bjørnsholm
  26. Carina Høedt
  27. Anders Kastoft

OPDATERING 7/4/17: Peter Lund Madsen støtter stadig op om Frederiksberg Konservative, men har valgt at trække sig som som kandidat til kommunalvalget den 21. november.