Over 1000 kandidater er klar til at knokle
for dig og for dit lokalområde

Find dine lokale kandidater til valget den 21. november her

Klik på kortet eller brug felterne til at søge efter konservative kandidater i dit lokalområde.

Du kan stemme konservativt allerede nu

Se hvor du kan brevstemme på din kommunes hjemmeside. Det kan være på skoler, biblioteker, borgerservice eller rådhuset.
Husk at medbringe gyldig legitimation, eksempelvis dit gule sygesikringskort, kørekort eller pas.

Du kan brevstemme til og med fredag den 17. november

Konservative tør tage ansvar

Lige om lidt skal du træffe et valg – et vigtigt valg. Et valg, der vil få betydning for din hverdag, dit liv og din fremtid. Som tidligere borgmester i Viborg ved jeg, hvor vigtigt det kommunale og regionale valg er for vores hverdag – og jeg har aldrig været i tvivl om, hvor krydset skulle sættes.

Gode skoler, nye arbejdspladser, en værdig ældrepleje og veldrevne sygehuse kommer jo ikke af sig selv. Når du stemmer konservativt, stemmer du på arbejdsomme folk, der tør tage ansvar. En konservativ vil altid foretrække at sidde med ved bordet fremfor at stå på sidelinjen og råbe af de andre.

Det Konservative Folkeparti stiller op med kandidater i alle 98 kommuner og sidder i dag på 14 borgmesterposter landet over, fra Vesthimmerland til Vallensbæk. Så vi er faktisk landets tredjestørste lokalpolitiske parti. Det vil vi også gerne være efter valget den 21. november.

Ikke to kommuner eller regioner er ens, men grundlæggende handler konservativ lokalpolitik om at skabe mere tryghed og flere muligheder for både den enkelte borger og for hele lokalsamfundet.

Derfor er din stemme vigtig – så stem konservativt den 21. november.

Søren Pape Poulsen

Konservative mærkesager

Er du også Loyal to Democracy?

Søren Pape har brug for din støtte i kampen mod banderne. Du behøver ikke at få Loyal to Democracy tatoveret på armen, som Naser Khader på billedet, men overvej gerne at blive medlem af Det Konservative Folkeparti! Lige nu kan du blive medlem for kun 100 kroner. Tilbuddet gælder resten af 2017.

Bliv medlem nu

Hvad er vigtigst for dig?

Deltag og følg med i debatten på de sociale medier

Er du også på LinkedIn?

På den konservative LinkedIn-side samler vi erhvervsrelaterede nyheder og debatindlæg. Følg os og hjælp os med at skabe de bedst mulige erhvervsvilkår.

Besøg vores LinkedIn side