Grafiker (Studentermedhjælper)

Er du kreativ, detaljeorienteret og kvalitetsbevidst? Er du en haj til Adobe CS og interesserer du dig for politisk kommunikation og kampagner? Så har Søren Pape og Det Konservative Folkeparti brug for dig!

Dine opgaver

Du vil løse ad hoc opgaver for kampagne- og pressekontoret, med fokus på følgende:

• Grafisk opsætning af online og offline kampagneelementer i henhold til Det Konservative Folkepartis designprofil
  • Grafisk kvalitetssikring og tilretning af kampagnematerialer, præsentationer, indhold til sociale medier, hjemmesider, m.v.

Vi tilbyder

• Et studierelevant job i centrum af dansk politik og med arbejdsplads på Christiansborg
  • Udfordrende arbejdsopgaver på tværs af partiorganisationen
  • Engagerede og dygtige kolleger, adgang til Christiansborgs personalegoder (f.eks. fitness, personalekantine etc.)
  • Ugentlig arbejdstid er ca. 15-20 timer og vi er fleksible i forhold til eksamensperioder, dog bliver der altid ekstra travlt i forbindelse med kampagner og valgkampe

Om dig

Vi forestiller os, at du læser kommunikation, grafisk design eller multimedie design og har godt kendskab til Adobe Creative Suite (InDesign, Photoshop, Illustrator). Du har et skarpt øje for detaljer og kan tænke ud af boksen samtidig med, at du bevarer genkendeligheden i partiets designlinje. Det er vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, er engageret og målrettet med dine opgaver. Endelig er det afgørende, at du har gode samarbejdsevner og er en team-player.

Kendskab til animation eller motion graphics er et plus, men ikke et krav.

Søg jobbet allerede i dag

Lyder jobbet interessant? Så send en kort ansøgning samt CV til HR-chef Søren Laugesen på sbl@konservative.dk. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kampagnechef Peter Lemmich på mobil 61623937.

Ansøgningsfrist: 28. februar 2018. Vi kører løbende samtaler med henblik på snarest muligt tiltrædelse.

Vi glæder os meget til at høre fra dig!