SoMe-medarbejder til den konservative presseafdeling

Vil du vinde den digitale valgkamp? I Det Konservative Folkeparti søger vi en ny SoMe-medarbejder til presseafdelingen på Christiansborg. Vi vil gerne producere mere indhold til de sociale medier, og vi vil gerne støtte vores politikere mere i deres eksponering på Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn. Her kommer du ind i billedet.

Vi tilbyder

En sjov arbejdsplads med højt til loftet, hvor du kommer helt tæt på partiets politikere, og spiller en central rolle i den kommende valgkamp. I presseafdelingen vil du indgå i vores team for sociale medier, som består af en digital chef, dig og en studentermedhjælper. SoMe-teamet arbejder tæt sammen den øvrige presseafdeling. Presseafdelingen følger i høj grad mediebilledet, der som bekendt kører 24-7. Derfor må du forvente skæve arbejdstider i perioder. I presseafdelingen tilbyder vi:

• En fast arbejdsstation i presseafdelingens kontor på Christiansborg
  • Daglig kontakt med vores folketingspolitikere og ministre
  • Masser af muligheder for at dygtiggøre sig i medieproduktioner
  • Fuldtid (37 timer)

Dine opgaver

Vi søger en m/k, som er fyldt med gode SOME-ideer, og som kan reagere hurtigt fra tanke til handling. Du vil indgå i presseafdelingens daglige arbejde med fokus på følgende:

• Medieproduktion til de sociale medier. Interviews, billeder, tekster, grafikker.
  • Planlægning og SOME-forberedelse til store politiske begivenheder
  • Rådgivning af politikere i deres brug af sociale medier

Om dig

Du kan producere indhold til de sociale medier, når du bliver udstyret med en mobiltelefon og en mikrofon. Du skal være omstillingsparat, da tingene aldrig står stille i dansk politik.

Pludselig lander der en politisk aftale, politikerne kommer ud af fra et mødelokale, og vi skal være på pletten. Du behøver ikke vide alt om politik, men en sund interesse for dansk politik er afgørende. Og så er det en fordel, hvis du har erfaring med redigering af små videoer, grafikker og generelt har tekniske fingre.

Søg jobbet i dag

Lyder det som noget for dig, så modtager vi meget gerne din ansøgning og CV, som du kan sende til partiets konstituerede pressechef: Filip Lauritzen, [email protected], senest onsdag den 3. oktober 2018.

Vi behandler alle ansøgninger fortroligt, og vi tager samtaler løbende, så du behøver ikke at vente med din ansøgning til deadline. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Filip Lauritzen på 61 62 50 39.