Projektkonsulent (Stillingen er besat)

Blæksprutte til Organisationsafdelingen på Christiansborg

Kan du lide at arbejde i krydsfeltet mellem projektstyring, koordinering og kommunikation? Mestrer du at arbejde både langsigtet og med den daglige drift? Trives du i et job, der både kræver overblik, sans for detaljer, og hvor der er travlt – og altid med fokus på at yde god service til partiets bagland, politikere og kolleger? Kan du fungere som konsulent i et uformelt miljø, hvor du også selv skal varetage løbende opgaveløsning? Så er det måske dig, vi søger som projektkonsulent til partiets organisationsafdeling, som består af 3 organisationskonsulenter og en organisationschef.

Stillingen
Da vores nuværende projektkonsulent har fået nye opgaver i organisationen søger vi hendes afløser, der både kan planlægge, koordinere og styre processer inden for organisationsudvikling, uddannelse og kommunikation, herunder yde støtte til politikere, ledere og medarbejdere. Du skal i samarbejde med organisationschefen og dine kolleger koordinere og styre foreningsudviklingsprocesserne for vores 98 vælgerforeninger og 10 storkredse.

Opgaveporteføl­jen er mangeartet og rummer stort set alle opgaver vedr. projektstyring og –koordinering og kommunikation, bl.a.:

• Styring og koordinering af partiets Europa-oplysningsaktiviteter
  • Intern kommunikation til ledere og tillidsfolk i partiets vælgerforeninger og storkredse
  • Projektstyring og –koordinering i forbindelse med valgkampagner
  • Redigering af partiets nyheds- og kampagneportaler
  • Styring og koordinering af foreningsrettede organisationsudviklings- og uddan­nelses­aktiviteter
  • Ledelsessupport i forbindelse med planlægning og afvikling af HB-møder

Vores forventninger
Vi forventer, at du har 2-3 års erhvervserfaring fra en politisk ledet organisation og gerne fra en funktion, hvor du har arbejdet med tværgående projektstyring og -ledelse, koordinering og kommunikation, samt ledelsessupport.

Herudover lægger vi vægt på, at du:

• har en relevant videregående uddannelse (gerne merkantil)
  • har kendskab til projektledelse og -styring
  • har et godt overblik, arbejder struktureret er analytisk stærk
  • har politisk tæft, samt skriver klart og præcist
  • er erfaren IT- og SoMe-bruger
  • er interesseret i andre mennesker og kan trives i samspil med kolleger, samt interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
En spændende og mange-facetteret stilling på 37 timer med stort selvstændigt ansvar og med et bredt, fagligt indhold. Du kommer til at indgå i et travlt og fagligt stærkt miljø, der er velfungerende i alle henseender.

Ansættelsesvilkår
Vi tilbyder ansættelse i hjertet af dansk politik på Christiansborg og løn efter kvalifikationer.

Tiltrædelse den 1. maj 2021, gerne tidligere. Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til organisationschef Søren Bjarke Laugesen, tlf. 61 62 39 32.

Ansøgningsfrist: 14. april 2021

Din ansøgning vedlagt CV og relevante eksamensbeviser sendes til ansogning@konservative.dk. Ansøgninger behandles løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

Skriv venligst i ansøgningen, hvor du har set stillingsopslaget.

Der vil blive anvendt test i forbindelse med ansættelsessamtalerne.