Executive Assistant til Søren Pape

Vi søger en struktureret medarbejder, som får en vigtig og krævende understøttende rolle for vores partiformand til alt fra praktiske opgaver til kalender- og projektstyring. Du skal være socialt omgængelig og i udpræget grad være i stand til at imødekomme og forudse behov, før de opstår.

Din rolle

Du skal være en socialt stærk problemknuser, som med mange bolde i luften gør hverdagen mere effektiv for Søren Pape.

Dine opgaver varierer mellem alt fra kalenderstyring, projektstyring, bilkørsel, print, udarbejdelse af præsentationer og kvalitetssikring af produkter.

Der forventes en udbredt grad af rejseaktivitet og social omgængelighed, da du bl.a. skal ledsage partiformanden til arrangementer ude i landet. I perioder hvor tempoet er højest, giver jobbet kun i ringe grad plads til fritid.

Din rolle er understøttende og briefende, men hverken rådgivende i presse eller politik.

Kvalifikationer

Du er detaljeorienteret, og du evner både at prioritere og multitaske
Du kan tage ejerskab over projekter og drive dem
Du bliver glad, når du gør andre gode og leverer høj service
Du har overblikket til at styre en travl kalender
Du er i stand til at imødekomme og forudse behov hos andre mennesker
Du er dygtig til at etablere nye professionelle relationer
Du er i stand til at arbejde effektivt og bevare roen, selvom det går stærkt
Du er en udpræget problemknuser og finder altid en løsning
Du har stærke kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt
Du har høje standarder, for du ved, at andre er afhængige af dit produkt
Du har mod på de praktiske opgaver, som får partiformandens hverdag til at fungere
Du har kørekort til personbil.

Det er ikke afgørende, hvilken uddannelsesmæssig baggrund du har, for vi vægter i højere grad dine personlige kvalifikationer og faglige erfaringer. Vi ser gerne, at du tidligere har været i en politisk styret organisation eller har understøttet toplederniveau.

Hvem skal du arbejde med?

Foruden partiformanden samarbejder du tæt med hans særlige rådgiver, og du koordinerer både opgaver med partiets øvrige politikere og ansatte samt eksterne interessenter.

Tilsammen arbejder vi for gøre Danmark til et endnu bedre sted, og at gøre Det Konservative Folkeparti til et endnu større parti. Det betyder også, at vi ikke ser vores arbejde alene som et arbejde, men som et privilegie hvor arbejde og fritid ofte flyder sammen og arbejdsdagen ind imellem slutter efter midnat.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte særlig rådgiver Simon Gosvig på 61 62 48 78/simon.gosvig@ft.dk eller HR- og administrationschef Louise Holm Sommer 61 62 34 64/louise.sommer@ft.dk.

Ansøgningsfrist: 15. august 2021

Ansøgninger sendes til ansoegning@konservative.dk