Søren Pape Poulsen|En sikker borgerlig stemme - før, under og efter valget

En sikker borgerlig stemme
– før under og efter valget

Det Konservative Folkeparti er klar til en ny politisk sæson. Vi har fået dobbelt så mange folketingsmedlemmer og medlemsfremgang. Mere end 1.000 nye medlemmer er kommet til alene de sidste måneder.

Det giver os et stærkere fundament, når vi skal kæmpe for det borgerlige Danmark. Det er der brug for.

Vi står fast

Det Konservative Folkeparti er klar til en ny politisk sæson. Vi har fået dobbelt så mange folketingsmedlemmer og medlemsfremgang. Mere end 1.007 nye medlemmer er kommet til alene de sidste måneder.

Vi er ikke det mest højtråbende parti. Vi ødsler heller ikke med velfærdsløfterne. Til gengæld insisterer vi på, at pengene skal tjenes, før de kan bruges – og at det i udgangspunktet er dine penge, ikke statens penge. Derfor vil vi også give alle danske familier mere økonomisk frihed ved at sænke skatten på arbejde, arv, biler og boliger.

Vi vil have bindende, femårige klimamål, så vi kan sætte turbo på den grønne omstilling. Og vi vil have erhvervslivet med til at finde de bedste og mest effektive klimaløsninger.

Vi vil sikre, at alle danskere kan få deres egen læge. Kronikere og ældre skal så vidt muligt behandles i nærheden af, hvor de bor. Det giver mere tryghed og tid til omsorg.

Vi vil holde fast i en stram og fornuftig udlændingepolitik uden at stå i vejen for kvalificeret arbejdskraft fra udlandet. Og vi vil sikre lov og orden med flere betjente og mere nærpoliti.

Skal du være med på holdet?
Støt en sikker borgerlig stemme – bliv medlem i dag.

Dine kontaktoplysninger

Trin 1 af 3