Instruks og oplysninger om behandlingen

Senest redigeret: 22. maj 2018 kl. 16:33 af Jesper Bay Eriksen

Registrering og brug af indsamlede data

Som en naturlig og støttende del af Det Konservative Folkepartis virke som politisk forening indsamler, opbevarer og behandler vi personlige data om foreningens medlemmer og medarbejdere.

Indsamlede datatyper

Vi indsamler personoplysninger, der gør det muligt at identificere en person: Navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, indmeldelsesdato, fødselsdato, betalingsforhold, interesser, allergener, ægtestand, transaktioner vedr. varekøb, organisatoriske roller, politiske roller, politisk tilhørsforhold, kontooplysninger, ind- og udmeldelsesårsag, billede, videomateriale.

Derudover for medarbejdere: CPR-nummer, helbredsoplysninger, lønforhold, ansættelsesdato, straffeattest, pensionsoplysninger, persontest, nær familie, uddannelse, tidligere beskæftigelse, nuværende stilling og pensionsforhold.

Brug af de indsamlede data

De indsamlede data bruges til kommunikation med medlemmer, udsendelse af kontingentopkrævninger, nyhedsbreve og invitationer, indkaldelse til generalforsamlinger, oplysninger i forbindelse med valg, statistiske formål, analyser af medlemsbevægelser, ansættelsesforhold, udarbejdelse af personlighedstest, oprettelse af abonnementer, tilmelding til arrangementer, flytning af medlemskab/medlemsdata fra en vælgerforening til en anden.

Procedurer