Forside|Politik|Flere i arbejde

Flere i arbejde

Flere skal i arbejde. Det handler ikke kun om, hvad der er sundt for vores økonomi – det handler også om, hvilken fremtid vores børn skal have. Vi ønsker at skabe et Danmark, hvor alle er en del af det arbejdende fællesskab, så børn vokser op med begge forældre i arbejde i stedet for på passiv forsørgelse.

Under den tidligere regering steg beskæftigelsen måned for måned. Vi borgerlige afleverede et Danmark i økonomisk topform, hvor flere danskere forsørgede sig selv. Desværre oplever vi nu en socialdemokratisk regering, der sender raske mennesker på Arne-pension og mindsker gevinsten ved at bidrage til samfundet.

Hvis Danmark skal på rette fod efter coronakrisen, kræver det, at vi laver reformer, der skaber varige arbejdspladser. Derfor vil vi sænke skatten på arbejde for alle.

Se det konservative finanslovsudspil her

Alle politikområder