Forside|Politik|Flere i arbejde

Flere i arbejde

Flere skal i arbejde. Det handler ikke kun om, hvad der er sundt for vores økonomi – det handler også om, hvilken fremtid vores børn skal have. Vi ønsker at skabe et Danmark, hvor alle er en del af det arbejdende fællesskab, så børn vokser op med begge forældre i arbejde i stedet for på passiv forsørgelse.

Siden valget i 2015 har der været beskæftigelsesfremgang hver eneste måned, og vi har slået beskæftigelsesrekord i Danmark. Kort sagt: Dansk økonomi står knivskarpt. Det har krævet reformer – også reformer som er mindre populære. Men vores børns fremtid er vigtigere end populariteten af en reform.

Hvis vi skal forsætte opsvinget i dansk økonomi, kræver det, at vi gør det endnu mere attraktivt at tage et arbejde. Derfor vil vi sænke skatten på arbejde for alle.

Læs mere om den konservative skatteplan her

Alle politikområder